Szkolenie stacjonarne "PRACA Z PRZEKONANIAMI"
"Ludzi wyprowadzają z równowagi nie same fakty, lecz sposób w jaki je widzą.”
Epiktet
Przekonania (ang. beliefs – wiara, przekonanie, zaufanie) to ustalone przemyślenia na temat nas samych, innych ludzi, rzeczy, sytuacji. Są filtrami, przez które postrzegamy i porządkujemy rzeczywistość. Często nieuświadomione determinują nasze życie, działając jak samospełniające się proroctwo.
Praca na poziomie przekonań ma ogromne znaczenie, ponieważ zmiana samych zachowań może nie wystarczyć, jeżeli będą one wypływać z tych samych istniejących wcześniej przekonań.
O przekonaniach można pomyśleć, jak o oprogramowaniu w komputerze - naszym oprogramowaniem jest właśnie system przekonań. Jeśli przekonania są „zdrowe”, nasze życie jest zdrowe (zarówno psychiczne, jak i fizyczne). Jeśli jednak funkcjonują w nas szkodliwe lub wadliwie działające programy – nasze życie będzie odbiegało od naszych oczekiwań.
Model poznawczo- behawioralny zakłada, że nasze emocje, zachowania i fizjologia pozostają pod wpływem naszej percepcji zdarzeń. Praca w tym nurcie jest zorientowana na działanie i zawiera wiele elementów psychoedukacji. W skrócie praca metodą poznawczo-behawioralną polega na identyfikacji niezdrowych przekonań i zastępowaniu ich zdrowszymi myślami, po to żeby wspierać dobre samopoczucie i realizować cele.
Metoda pracy poznawczo-behawioralnej jest bardzo skuteczna, co udowodniono w licznych badaniach i jest szeroko wykorzystywana zwłaszcza w terapii, ale również w rozmaitych obszarach pracy w rozwoju osobistym, zawodowym, w biznesie, zdrowiu, jak i w sporcie.
Jeżeli chcesz nauczyć się rozpoznawać, weryfikować oraz reagować na nieprzystosowawcze myśli i przekonania zapraszam na szkolenie, na którym poznasz model teoretyczny oraz techniki pracy ukierunkowane na zmianę wzorców myślenia, emocji i zachowań.
Program ramowy:
1. Wprowadzenie i podstawowe zasady modelu poznawczo-behawioralnego.
2. Automatyczne myśli i ich związek z zachowaniami.
3. Rozpoznawanie automatycznych myśli.
4. Zniekształcenia poznawcze.
5. Odróżnianie automatycznych myśli od emocji.
6. Weryfikowanie automatycznych myśli
7. Przekonania. Rodzaje przekonań. Identyfikowanie i podważanie dysfunkcjonalnych
przekonań. Techniki pracy.
8. Formułowanie nowych przekonań.
9. Utrwalanie nowych przekonań.
10. Testowanie nowych przekonań.
11. Dodatkowe techniki poznawczo-behawioralne.
12. Plan pracy z klientem. Jak wspomagać zmianę u klienta pomiędzy spotkaniami z
psychologiem sportu/trenerem.
Odbiorcy szkolenia:
Psychologowie sportu i trenerzy mentalni, osoby szkolące się w kierunku mentalnego wsparcia zawodników.
Termin:
9-10.10.2021 (16h)
sb. 11:00-19:00
nd. 9:00-17:00
Miejsce:
Poznań, ul. Niemeńska 9
Inwestycja:
650 zł – koszt szkolenia, materiałów szkoleniowych, przerwy kawowej.
Prowadzący:
Aleksandra Stanek - psycholog o specjalności klinicznej i psychologii zdrowia, dyplomowany trener biznesu i rozwoju osobistego, certyfikowany coach ICF, wykładowca akademicki, nauczyciel Mindfulness, psychoterapeuta poznawczo-beahwioralny oraz terapeuta EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing). Ma za sobą ponad 20 letnią praktykę zawodową.
Pracuje z grupami w zakresie treningów i szkoleń dotyczących rozwoju kompetencji osobistych, społecznych i przywódczych w życiu prywatnym oraz biznesie. Specjalizuje się w tematyce komunikacji, emocji, stresu, work-life balance oraz psychologicznych kosztów pracy.
Wykładowca na studiach podyplomowych na kierunkach Manager HR, Mediacje i Negocjacje oraz Akademia Trenera. Prowadzi psychoterapię oraz indywidualne doradztwo i coaching.
W swojej pracy terapeutycznej integruje różne nurty i podejścia, przy czym przede wszystkim stosuje podejście poznawczo – behawioralne TPB ( w tym III falę CBT ), Terapię Schematu wg J. Younga oraz Dialog Motywujący (DM). Korzysta również z podejść terapii systemowej i humanistyczno-egzystencjalnej.
Zgłoszenie:
[email protected]
"Ludzi wyprowadzają z równowagi nie same fakty, lecz sposób w jaki je widzą.”
Epiktet
Przekonania (ang. beliefs – wiara, przekonanie, zaufanie) to ustalone przemyślenia na temat nas samych, innych ludzi, rzeczy, sytuacji. Są filtrami, przez które postrzegamy i porządkujemy rzeczywistość. Często nieuświadomione determinują nasze życie, działając jak samospełniające się proroctwo.
Praca na poziomie przekonań ma ogromne znaczenie, ponieważ zmiana samych zachowań może nie wystarczyć, jeżeli będą one wypływać z tych samych istniejących wcześniej przekonań.
O przekonaniach można pomyśleć, jak o oprogramowaniu w komputerze - naszym oprogramowaniem jest właśnie system przekonań. Jeśli przekonania są „zdrowe”, nasze życie jest zdrowe (zarówno psychiczne, jak i fizyczne). Jeśli jednak funkcjonują w nas szkodliwe lub wadliwie działające programy – nasze życie będzie odbiegało od naszych oczekiwań.
Model poznawczo- behawioralny zakłada, że nasze emocje, zachowania i fizjologia pozostają pod wpływem naszej percepcji zdarzeń. Praca w tym nurcie jest zorientowana na działanie i zawiera wiele elementów psychoedukacji. W skrócie praca metodą poznawczo-behawioralną polega na identyfikacji niezdrowych przekonań i zastępowaniu ich zdrowszymi myślami, po to żeby wspierać dobre samopoczucie i realizować cele.
Metoda pracy poznawczo-behawioralnej jest bardzo skuteczna, co udowodniono w licznych badaniach i jest szeroko wykorzystywana zwłaszcza w terapii, ale również w rozmaitych obszarach pracy w rozwoju osobistym, zawodowym, w biznesie, zdrowiu, jak i w sporcie.
Jeżeli chcesz nauczyć się rozpoznawać, weryfikować oraz reagować na nieprzystosowawcze myśli i przekonania zapraszam na szkolenie, na którym poznasz model teoretyczny oraz techniki pracy ukierunkowane na zmianę wzorców myślenia, emocji i zachowań.
Program ramowy:
1. Wprowadzenie i podstawowe zasady modelu poznawczo-behawioralnego.
2. Automatyczne myśli i ich związek z zachowaniami.
3. Rozpoznawanie automatycznych myśli.
4. Zniekształcenia poznawcze.
5. Odróżnianie automatycznych myśli od emocji.
6. Weryfikowanie automatycznych myśli
7. Przekonania. Rodzaje przekonań. Identyfikowanie i podważanie dysfunkcjonalnych
przekonań. Techniki pracy.
8. Formułowanie nowych przekonań.
9. Utrwalanie nowych przekonań.
10. Testowanie nowych przekonań.
11. Dodatkowe techniki poznawczo-behawioralne.
12. Plan pracy z klientem. Jak wspomagać zmianę u klienta pomiędzy spotkaniami z
psychologiem sportu/trenerem.
Odbiorcy szkolenia:
Psychologowie sportu i trenerzy mentalni, osoby szkolące się w kierunku mentalnego wsparcia zawodników.
Termin:
9-10.10.2021 (16h)
sb. 11:00-19:00
nd. 9:00-17:00
Miejsce:
Poznań, ul. Niemeńska 9
Inwestycja:
650 zł – koszt szkolenia, materiałów szkoleniowych, przerwy kawowej.
Prowadzący:
Aleksandra Stanek - psycholog o specjalności klinicznej i psychologii zdrowia, dyplomowany trener biznesu i rozwoju osobistego, certyfikowany coach ICF, wykładowca akademicki, nauczyciel Mindfulness, psychoterapeuta poznawczo-beahwioralny oraz terapeuta EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing). Ma za sobą ponad 20 letnią praktykę zawodową.
Pracuje z grupami w zakresie treningów i szkoleń dotyczących rozwoju kompetencji osobistych, społecznych i przywódczych w życiu prywatnym oraz biznesie. Specjalizuje się w tematyce komunikacji, emocji, stresu, work-life balance oraz psychologicznych kosztów pracy.
Wykładowca na studiach podyplomowych na kierunkach Manager HR, Mediacje i Negocjacje oraz Akademia Trenera. Prowadzi psychoterapię oraz indywidualne doradztwo i coaching.
W swojej pracy terapeutycznej integruje różne nurty i podejścia, przy czym przede wszystkim stosuje podejście poznawczo – behawioralne TPB ( w tym III falę CBT ), Terapię Schematu wg J. Younga oraz Dialog Motywujący (DM). Korzysta również z podejść terapii systemowej i humanistyczno-egzystencjalnej.
Zgłoszenie:
[email protected]